Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2012 19:55 - Силата на възприятието пред истината....
Автор: janadarkova Категория: Изкуство   
Прочетен: 4767 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ще разкажа една история, която се случи съвсем скоро – преди два дни.

Бяхме заминали на село цялото семейство – майка ми, баща ми, сестра ми и аз . Този път беше първото посещение на сестра ми в селото, където живееха баба ми и дядо ми. Аз още от две годишна бях оставена през ваканцията там и в продължение на много лета всичко това се повтаряше. На мен ми харесваше на село, имаше много животни, мен ми беше интересно да се грижа за тях.  В продължение на годините познавах много  хора от там – всички възрастни, но все пак... 

И така да се върна към мисълта си... В събота отидохме на разходка до река Огоста. Тя минава през село и е много хубаво място за разходки.  Тръгнахме от къщата и слязохме по баира надолу, който ни отвеждаше до чешмата край големият път към съседното село.  Но това не бе от галямо значение за нас, защото по-важно бе да отидем до стълбите, които водят до лъката и да стигнем до реката.  Слизайки по стълбите видяхме двама мъже, с раници и въдици – явно са ловили риба. Единят беше мургав и много слаб, а другият старец със съвсем позната физиономия. Загледах лицето на възрастния и след малко осъзнах, че този човек го пазнавам.  Помислих си – това е Ц.Ц. Не искам да назова името.  След още малко време започнах да се съмнявам дали е той, защото ми се стори много остарял, но нищо чудно – не го бях виждала от две-три години. След малко баща ми го попита дали риболова върви. Той отговори, че е ходил да хване само няколко миди, защото внуците му не са виждали и да им покаже. След отговора му всички много се учудихме от факта, че в река Огоста има миди и то големи, защото той ни показа улова си, който представляваше четири големи екземпляра речни миди. След това продължихме разходката...

На следващия ден се прибрахме вкъщи.  Вечерта обсъждахме престоя на село.  Започнахме да си говорим и за хора, които преди са живели там, за познати на родителите ми и какво ли още не. Спомняхме си различни неща, спомнихме си и горепосочената среща с Ц.Ц. Не след дълго разбрах, че това мей не беше той, а някой друг от рода Ц. Според баща ми това било А.Ц. Но аз не вярвам  много, защото този човек не съмнено беше Ц.Ц. – самият той, просто остарял малко, но това беше той.  Размислих, че едно от доказателствата е, че той каза, че ще покаже мидите на внуците, добре ми е известно, че Ц.Ц. има внуци, а  А.Ц. май не. Сега разбрех, че и А.Ц. имал внуци... Тогава кой беше този човек...? Може да е бил някой от хората-помощници, изпратен за  да ни каже, че въпреки сутрешния дъжд, пътят към реката е абсолютно достъпен и кал няма.  Дали пък това не беше някой роднина и на двамата заподозряни, който прилича на тях, защото и самите те двамата си приличат?

П.С. Кой ли беше това...  Някакъв голям обрат е станал – Ц. да ходи за риба...? Това е нещо много нехарактерно за него!



Тагове:   ац,


Гласувай:
10



1. saadi - Много е просто .
13.08.2012 20:21
1. Ако А.Ц. е син на Ц.Ц. и двамата имат внуци , то следва , че внуците на А.Ц. са правнуци на Ц.Ц. . От думите на неизвестният човек , че ще покаже мидите на внуците си (а не на правнуците) излиза , че това е бил А.Ц.
2. Ако А.Ц. е брат на Ц.Ц. и А.Ц. ходи за риба , а Ц.Ц. - не , отново следва , че непознатият е бил А.Ц.
3. Ако А.Ц. и Ц.Ц. са други роднини и нямаме информация дали А.Ц. ходи за риба , а ти не помниш как със сигурност изглежда Ц.Ц. , то нещата отиват в Г.Ц.
цитирай
2. janadarkova - 1. saadi
13.08.2012 20:31
Кой е Г.Ц.?
А.Ц. и Ц.Ц. са почти на една и съща възраст, така че първото отпада.
За второто - и двамата ходят за риба, но рядко, така че не може да се каже кой е бил.
И за третото - Ц.Ц. го знам като дланта си. Просто приликата между двамата беше удивителна. Ц.Ц. със сигурност се е състарил, но аз отново ще го позная като го видя!
:))))
цитирай
3. анонимен - Г. Ц е Гошо Цацата, затова би тряб...
13.08.2012 23:55
Г.Ц е Гошо Цацата,затова би трябвало да не е той,а Ц.Ц или А.Ц.Този първият лови само цаци.Разгадахме загадката,е поне единия отпада:)Ти си се чуди,няма лошо:)
цитирай
4. janadarkova - 3. анонимен - Г. Ц е Гошо Цацата, затова би тряб...
14.08.2012 09:02
Веднага след като написах Ц.Ц. се сетих, че някой ще си помисли, че това е Цветан Цветанов, на който мисли така - греши! Двамата описани от мен герои са съвсем обикновени хора от това село.
Както казах отново - първото отпада, защото А. и Ц. Ц. са на почти еднаква възраст.
Не са братя! А третото не знам как saadi го е измислил/а, но е абсурдно!
И ако някой не е разбрал докато чете този коментар, ще обясня наново - още никой от вас не е разгадал загадката, защото никой не ми каза кой всъщност съм срещнала, нито пък някакво достойно обяснение, което да ме доведе до истината, но вие си мислете, че сте я разгадали! :) Тука бъка от детективи! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: janadarkova
Категория: Изкуство
Прочетен: 53976
Постинги: 12
Коментари: 30
Гласове: 166
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031