Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2012 12:05 - Спасете ме от сините човечета, или... Ох, какви змии.
Автор: janadarkova Категория: Изкуство   
Прочетен: 3644 Коментари: 5 Гласове:
17

Последна промяна: 13.01.2012 21:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

От малка обичам лятно време да се излежавам по обед на брега на реката в нашето село. Ако се разходите из него, ще видите различни същества – дракони, талъсъми, ангели, демони, дяволи, гигантски кобри, горгони, мрачни сенки -  пратеници на Танатос и какво ли още не.  Аз си лежах на брега и гледах как русалките се мятат във водата, рибите  размахват опашки, как Нептун си подава тризъбеца и реката кънти от виковете му, явно има неразбории във водния свят.

Един ден си мислех как дядо ми разказваше скоро, че частта от живота ми, в която аз няма да съм обикновен човек, наближава. Чудех се какво ли значи това. След малко като паднала от небето се появи една голяма кръгла кошница,  пълна със някакви малки сини същества. Присвих очи, за да фокусирам по-добре и видях, че това са малки човечета с рижи рошави коси.  Огледах се, бях сама, никой нямаше на брега, освен мен. Бях много уплашена какви ли са тези същества??? Не след дълго кошницата се доближи до мен и аз все по-ясно чувах техните викове и разговори. В кошницата се случваше любовна среща между две от сините човечета, няколко от тях готвеха и почистваха.

По едно време те се доближиха изцяло до брега и слязоха от кошницата. Проследих движенията им и забелязах как се доближават до мен. Да, те със сигурност се бяха запътили към мен. След малко вече се бяха струпали около мен и аз много се притесних, кожата ми настръхна.  И по едно време чувам аз един много писклив гласец да се обръща към мен:

-         -  Не мърдай момиченце, ние знаем коя си ти, идваме за теб!

-         - Чакай, и аз знам кои сте вие, вие сте някои от елфите на Дядо Коледа.

-         -    Не, всъщост не сме. Ние идваме от лагер МистикТингс, това е един от подлагерите на лагер Юпитер.

-         -  Лагер Юпитер??? – попитах аз, спомняйки си някои от разказите на дядо ми.

-          -  Да, лагер Юпитер за хора със божествен произход или с мистични сили, а ние сме в лагера за мистични същества. Нашият центурион ни изпрати да ти съобщим, че вече официално си част от първата кохорта на лагера за полубогове и надарени хора с мистични сили.

-           - Да, разбирам, но аз какво мога да направя - не знам как да стигна да там. Вижте ме къде живея на края на света в това малко селце. На майка ми не и върви много във вещерството и във оракулстването и имаме пари само за най-необходимите потребности.

-         -   Няма да ти трябват пари, наивно дете. Ти ще стигнеш там на следващата високосна година като минеш през Дупката на Вечността. Пари и багаж няма да ти трябват, ако искаш да заминеш ще постигнеш много...

-           - Добре, как ще стане това, кажете ми има ли карта до Дупката на Вечността?

-          -  Като за начало – добави синьото човече, подаде ръката си от тогата и тя пламна – покажи си рамото.

-         -   Не, какво ще правиш, ще боли – и докато се бях усетила,  вече имах вечен печат на рамото.

-        -    Готово! вече първата стъпка е готова!

-          - Така ли, чудесно! а нататък? – говорех аз, гледайки съществата  как се прибират отново в кошницата. – Не, стойте какво правите обяснете ми още!

-         -   Вече всичко ще върви от само себе си! Изчакай четири години и ще видиш. – казаха ми те.

И така те вече пътуваха по реката, и изведнъж се получи един много силен водовъртеж, той се издигна във въздуха и човечетата изчезнаха. Реката си беше същата, но сякаш докато те бяха при мен аз не чувах гласа на Нептун и не виждах русалките. Имаше някаква промяна, но сега отново чувах виковете на Хидрон.

 

Следва продължение... В него ще научим кой е Хидрон, кои са змиите споменати във заглавието и ще се срещна ли отново със сините човечета.


Тагове:   вода,   ехад,   щайм,   сини човечета,


Гласувай:
18



Следващ постинг

1. magicktarot - Браво, Гериии! :))) Страхотна приказка, шашна ме! :)))
13.01.2012 12:23
Чакам с нетърпение продължението!
цитирай
2. janadarkova - благодаря Маджик мамо
13.01.2012 15:05
В най скоро време ще дойде и продължението¡¡¡
цитирай
3. abi4 - Браво и от мене, Герич!
14.01.2012 15:10
Изчетох го на един дъх, много забавно :)))
цитирай
4. vanellia - Много ми хареса!
17.01.2012 21:14
Без да исках дадох отрицателен глас :))))
цитирай
5. yesterday - Супер е Гери. Много съм впечатлен.
15.11.2012 15:58
Супер е Гери. Много съм впечатлен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: janadarkova
Категория: Изкуство
Прочетен: 53965
Постинги: 12
Коментари: 30
Гласове: 166
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031